Wij zijn verhuisd ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Wij zijn verhuisd ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Wij zijn verhuisd !

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we verhuisd naar ons nieuwe onderkomen. We zijn inmiddels helemaal gesetteld en de kids genieten al volop van het lekkere (zoetwater!) zwembadje.. Vanaf morgen hebben we een auto dus gaan we het een en ander bekijken.

Hierbij nog wat mooie foto's die we van het CDTC meegekregen hebben. De film is ook super mooi geworden !

Lieve groetjes vanuit het zonnige Curacao van ons 4 !!

Hoi Sanne, het gaat heel goed hier, het is erg leuk ! Na de vakantie ga ik je alles over de dolfijnen vertellen en mag je alle foto's en filmpjes zien.. Dikke knuffel van Anouk


  • 01 Juli 2012 - 15:55

    Fam. Nagtzaam:

    Echt geweldig om al jullie verslagen te lezen met die mooie foto's erbij.
    Geniet nog van de rest van jullie vakantie.
    De kids hebben nu vakantie dus wij doen het lekker rustig aan hier. Moeten nog even wachten voordat we weg gaan.
    Groetjes, Gerard, Anita, Kelly, Sandy en Wesley

  • 01 Juli 2012 - 16:11

    Opa En Oma:

    Goede middag allemaal

    Fijn om te horen dat de verhuizing goed is geslaagd.
    Nu nog even lekker relaxen, is dat jullie huurauto of is dit alleen de verhuiswagen op de foto.
    Ik wordt nu toch wel een beetje jaloers op al die dolfijnen die al mijn kusjes wegkapen.
    We zijn erg benieuwd naar de video en de foto's van CDTC.
    Dikke knuffel voor de kids XXXXXXXXX

  • 01 Juli 2012 - 16:27

    Kleine Opa En Oma:

    Het is fijn dat de verhuizing zo goed ging wij hopen dat jullie verder een ontspannende vakantie hebben De foto's zijn heel leuk en de filmpjes als jullie thuis zijn komen we kijken naar alles We hebben vandaag opa verjaardag geviert.
    Voor jullie alle 4 nog heel veel knuffels en xxxxxxx groetjes opa en oma

  • 01 Juli 2012 - 17:36

    Chantal Van Woensel:

    Hallo allemaal,

    Ik heb jullie leuke reisverslag helemaal doorgekomen. Wat hebben jullie al een leuke tijd achter de rug en nog heerlijk twee weken te gaan.

    Nick en Anouk, Carmel is heerlijk een aantal dagen aan het logeren bij opa en oma. Als ze terug is dan zal ik haar laten zien wat jullie allemaal hebben gedaan en gezien. Wat zal ze enthousiast zijn bij het zien van al die foto's van de dolfijnen en al die andere leuke beesten.

    Geniet nog van jullie vakantie en wij blijven lekker jullie ervaringen lezen.

    Groeten, Chantal

  • 01 Juli 2012 - 17:57

    Jan En Ans Wijgerde:

    hallo jullie 4 geniet nog van de twee weken vakantie daar groetjes dikke knuffels

  • 01 Juli 2012 - 20:04

    Desiree En Maud:

    Wat gezellig om weer jullie verhalen te lezen ! En nu nog 2weken genieten van de vakantie . Maud ligt al op bed en wij zitten de finale te kijken . Spanje speelt erg goed ! We hebben bram vandaag naar het voetbal kamp gebracht ! Dus de meiden gaan deze week samen leuke dingen doen . Morgen gaat maud samen met beppie Naar de crèche bij de sportschool en mag ze helpen ! Ze kan niet wachten tot het zo ver is ! S,middags bij beppie wat reuze leuk is want die heeft maandag hun pupke gekregen . Dus Anouk je snapt wel dat maud erg veel zin heeft in de dag van morgen . Geniet er van Gr. Dees en maud xxx

  • 01 Juli 2012 - 20:33

    Sjoerd:

    Hoi Anouk...jammer dat je nu niet meer met de dolfijnen kan zwemmen, maar je bent nog wel lekker 14 dagen daar. Ik zit nu voetbal te kijken, want het is vakantie en het staat 4-0 voor Spanje.

    Groetjes van Sjoerd

  • 02 Juli 2012 - 19:49

    Leontien Broeders:

    Steeds weer gezellig om jullie leuke vewhalen te lezen. En nu maar fijn genieten van al het mooie wat jullie nog te zien krijgen. En natuurlijk het fijne weer.
    Hier is het weer nu ook aangenaam.
    Groetjes en fijne dagen, Leontien Broeders.

  • 06 Juli 2012 - 07:25

    Liek:

    Leuk om alles te lezen en te zien... Goed hoor Anouk!
    Wat een mooie foto's..
    Ben helemaal jaloers op Nick ;) Ik wil ook aan een dolfijnenvin vasthouden en door het water zwieren :)

    Veel plezier nog!

    Groetjes en kus
    uit Tilburg..

  • 08 Augustus 2012 - 11:20

    Folke V/d Velde:

    ik las je dag boek en vond er zoveel mooie indrukwekkende reacties, dat ik daar helemaal blij van werdt,Daarom meld ik mij graag aan als lid .Ik hoop dat je er veel baadt aan gehad hebt en dat je er beter bent door gaan voelen en beter in het leven staat. Ik maak 100e over aan dit nummer voor een piriode van 1jaar. Ik zou graag wat van je willen horen hoe het verder met je gaat.Dit zou ik zeer op prijs stellen.wens je verder een hele goede week toe groeten folke.knuffel. 0636187113

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 29349

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: