Wij zijn weer thuis !! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Wij zijn weer thuis !! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Wij zijn weer thuis !!

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Juli 2012 | Nederland, Waalwijk

Gisteren om 6.15 uur zijn we geland op Schiphol. De vlucht is goed gegaan. Anouk en Nick hebben allebei zo'n 1,5 uur geslapen. Ben en ik helemaal niet.. Wij hadden ons al zo aangepast aan de Curacao-se tijd. We gingen meestal tussen 23.00 en 24.00 uur naar bed en dat was nu net de tijd dat het eten geserveerd werd en we bijna gingen landen (tussen 5 en 6 Nederlandse tijd..)

We hadden als 1 van de eersten de koffers dus we konden snel door de controle heen. Grote opa en oma stonden ons al op te wachten, top ! Toen dus op weg naar Waalwijk. Waar kort na onze aankomst kleine opa en oma ook aankwamen, gezellig !

Toen de opa's en oma's weg waren ben ik de was uit gaan zoeken en wat spullen op gaan ruimen. De kinderen vroegen of ze bij Anouk op de kamer tv mochten kijken. We hebben daar nl. 4 weken helemaal geen tv gekeken, en niet gemist ook ! Toen wij later uit de douche kwamen was Anouk tussen al haar speelgoed in haar bedje in slaap gevallen.. En Nick lag gewoon tv te kijken. Ben en ik hebben toen heel even een dutje gedaan want onze ogen werden toch wel heel erg zwaar..

Tot Nick ons wakker maakte omdat onze lieve vrienden Twan en Bianca voor de deur stonden. Erg leuk ! We hebben gezellig gekletst en foto's en film gekeken. Om 15.15 uur toch Anouk maar wakker gemaakt omdat we bang waren dat ze anders 's avonds niet zou gaan slapen.. Het viel niet mee om haar wakker te krijgen, ze was diep in slaap..

Om 16.15 uur hebben we met z'n allen frietjes besteld en gezellig samen gegeten. Toen begonnen bij Nick z'n oogjes dicht te vallen.. Dus heb ik hem snel even onder de douche gezet en z'n pyjama aangedaan. Daarna Anouk nog even gedoucht en toen mochten ze allebei nog gezellig even mee naar beneden. Om 20.00 uur zijn ze naar bed gegaan en ze sliepen erg snel.

Ondanks dat het erg gezellig was samen werden de ogen van Ben en mij toch ook wel erg zwaar.. Toen Twan en Bianca weg waren rond 21.30 uur ben ik dan ook meteen gaan slapen. Heerlijk is dat dan ! ha ha.. Ben was nog even in bad gegaan maar die heb ik niet meer naar bed horen komen..
Nick was vanmorgen rond 8 uur wakker en is tv gaan kijken. Anouk werd pas om 10.10 uur wakker !

Nu lekker rustig aan.. Ondertussen wat wassen en poetsen maar vooral nog nagenieten van onze heerlijke weken op Curacao !
Het zonnetje heeft zich gisteren regelmatig laten zien. Misschien is hij dan toch achter ons aan gekomen ? Ik hoop het van harte !

Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve reacties, echt top !!

Hele lieve groetjes nu weer vanuit Waalwijk ! van ons 4

  • 16 Juli 2012 - 19:14

    Leontien Broeders:

    Hallo Nicole en Ben
    Hartelijk bedankt voor jullie leuke reisverslagen en de mooie foto's.
    Wat hebben jullie toch genoten.
    Wel weer een overgang voor jullie hier in Nederland. Gelukkig bij aankomst een beetje redelijk weer.
    Volgende week worden hogere temperaturen verwacht. Ik kan me indenken, dat de oma's en opa's blij waren juliie weer terug te zien. Vier weken, die voor jullie snel voorbij zijn gegaan, maar hier in Nederland lang duren. Ik wens jullie nog een fijne vakantie toe. Groetjes, Leontien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 2315
Totaal aantal bezoekers 29352

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: