Laatste therapiedag en laatste kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Laatste therapiedag en laatste kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Laatste therapiedag en laatste kidsclubdag

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag alweer de laatste therapiedag en laatste kidsclubdag.. dat is dan ook het enige wat niet leuk is ! ha ha..

Vanmorgen hebben de kinderen nog lekker even gezwommen in de zwemvijver en toen zijn we op tijd tosti's gaan eten bij Cabana. Vandaag moesten we er om 12.45 uur zijn want Anouk zou samen met Anja en Joanne pannenkoeken gaan bakken ! Ze hebben veel aandacht besteed aan "plannetjes maken" Wat komt eerst, wat daarna, enz.. En dat je alles eerst af moet maken voordat je aan het volgende kunt beginnen. Om pannenkoeken te maken heb je ook een plannetje nodig dus gingen ze dat plannetje nu uitvoeren, erg leuk !

Daarna natuurlijk op weg naar DeeDee en Rudolf voor de laatste keer ! Toch wel weer raar.. Helaas niet zo'n groot resultaat dan de vorige keren maar dat is denken wij vooral te wijten aan het gebrek aan een orthopedagoog bij het CDTC nu Astrid weg is. Erg jammer maar we hebben uiteraard wel weer een hele mooie tijd gehad en Anouk en Nick (en wij natuurlijk ook !) hebben genoten dus dat is ook erg belangrijk !

Aan het eind van de sessie nog even een eindgesprek en natuurlijk afscheid nemen, pfff.. dat is nooit leuk. Maar we nemen nog niet helemaal afscheid want we zullen zeker nog wel een keertje naar het sea-aquarium gaan en dan zullen we ze vast nog wel een keertje tegen komen. We hadden voor de Anja, Heike en Joanne een mooi armbandje met een dolfijntje gekocht. En voor Rudolf een mooie dolfijn sleutelhanger, maar die geven we dinsdag want Rudolf moest meteen weg naar de therapie. Nick had voor zijn "juffies" ook een armbandje gekocht en ook voor zijn clubgenootje Alexandra. Voor Esther en Tamara (dolfijntrainers) hebben we ook een mooi armbandje gekocht maar die geven we ook dinsdag.
Daarna teruggelopen naar Kontiki en lekker gezwommen in de zwemvijver.

En nu nog lekker 2 weken vakantie ! Morgen verhuizen we naar appartementen Mirador. Dat ligt hier ongeveer 5 minuten rijden vandaan. Net met Coen gesproken, de manager van Kontiki, hij blijkt onze buurman te worden ! Hij woont naast Mirador.. We krijgen van hem nieuwe kaartjes voor het Cabana strand zodat we gewoon nog lekker daar naartoe kunnen gaan en we mogen ook nog lekker in de zwemvijver zwemmen na morgen. Helemaal top !

Nu gaan we lekker in bad en eten en daarna plaats ik nog even de foto's van vandaag. Vanaf morgen zal ik niet elke dag meer een verslag schrijven op de weblog, we gaan vooral vakantie houden nu ! Maar als je je mailadres invult krijg je automatisch een mail als er een nieuw bericht is. Ik weet sowieso niet hoe het internet is bij Mirador. Iedereen in ieder geval alvast bedankt voor de reacties !! Erg leuk om elke dag te lezen !
Tot de volgende blog !!

Lieve groetjes van ons 4 !!

  • 30 Juni 2012 - 06:44

    Marion:

    Wat geweldig dat pannekoeken bakken!! En heftig die afscheid foto's ! Ik weet hoe het voelt... En nu heerlijk vakantie houden!! Geniet met jullie vieren!! X Patrick, marion, Rowen en Tijmen

  • 30 Juni 2012 - 13:08

    Kleine Oma En Opa:

    hallo allemaal ik zie dat ze lekkere pannekoeken gingen bakken. Die lust ik ook wel anouk want nu eet ik er geen alleen als Anouk en Nick komt logeren Want opa lust ze niet dus maak ik ze nu niet. Maar nicolle en benjamin en Anouk en Nick geniet maar verder goed van je vakantie we tellen wel af wanneer jullie terug van vakantie zijn vele knuffels en xxxxxx O(pa) en O(ma) daaaaaggggg

  • 30 Juni 2012 - 16:49

    Opa En Oma:

    Hallo 4 bruine negertjes.Ik had er niet op gerekend dat je onze mailtjes zo vlug zou missen.Nu nog 14 dagen ik ga maar kruisjes zetten dan schiet het misschien op.Anouk wat ben jij een bofkontje met die pannenkoek.Heeft Nick er ook van gegeten?Nou nog verhuizen hoop dat jullie het daar ook goed naar je zin hebben.Nou dan geef ik jullie en ook van opa maar weer een computer kus en knuffel. misschien tot morgen.houdoe

  • 01 Juli 2012 - 07:18

    Anja Van Der Putten:

    Moeilijk he afscheid nemen

    Maar dat jullie hebben genoten lees en zie je wel in de verhaaltjes en foto's.

    Leuk dat ze pannenkoeken hebben gebakken en gegeten met anouk.

    Nu lekker nog na genieten van 2 weken vakantie.

    Groetjes anja

  • 01 Juli 2012 - 09:32

    Sanne:

    hoi Anouk
    gaat het goed daar???
    is het leuk met JJ de dolfijn???
    wij gaan over 3 weken met de boot op vakantie en ik ben heel benieuwd over de dolfijnen vertel je het me na de vakantie???
    veel plezier en nog een hele fijne vakantie
    xxx Sanne

  • 05 Juli 2012 - 20:39

    Esther En Ferenc:

    Wij dachten te laat aan jullie aanwezigheid op Curaçao. We gaan het nu lezen. Geniet nu in ieder geval van jullie vakantie! Groetjes!

  • 06 Juli 2012 - 12:46

    Sanne:

    hoi anouk ik misje je hil hil veel en gaat het goed met jj en
    vint nik het ook leuk
    maar ik moet daalk gaa
    ik ga met mama en lotte naar de stat
    en dat is saai
    dus ik tijt rek
    is dat niet leuk dan
    nouw ik vint dat heel leuk
    ik wel
    groetjes sanne ooja dit
    isvor jouw anouk dag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 29371

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: