2e en laatste update vanuit Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 2e en laatste update vanuit Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

2e en laatste update vanuit Curacao

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Hierbij de 2e en tevens laatste update vanuit het zonovergoten Curacao !

Maandag zijn we naar Cas Abou geweest. Dat is een erg mooi strand waar je heerlijk kunt snorkelen. We hebben mooie vissen gezien en lekker gezwommen, heerlijk !

Dinsdag zijn we eerst boodschappen gaan doen en 's middags zouden we gaan snorkelen bij de Caracasbaai. Daar ligt een gezonken bootje waar je mooi kunt snorkelen. De bovenburen zouden gaan duiken en wij zouden dan mee gaan om te snorkelen. Maar we kregen een smsje van Yvonne (gastvrouw van Mirador) dat de duik naar de dag daarna verzet was. Dus zijn we 's middags lekker bij het appartement gebleven waar we heerlijk gezwommen hebben.

Woensdag zijn we eerst even naar Willemstad geweest. Lekker even gewinkeld, rondgekeken en samen een frietje gegeten.. Daarna terug naar het appartement om onze snorkel spullen te pakken en samen met Yvonne en onze bovenburen naar caracasbaai. Het was een flink eindje zwemmen maar het was de moeite waard ! We hebben een hele school inktvissen gezien, een aal, koffervisjes, het bootje.. en nog veel meer gezien ! Echt super !

Donderdag zijn we nog een keertje gaan lunchen bij Cabana. Daarna even naar het CDTC geweest om afscheid te nemen van alle lieve mensen daar. Voor Esther en Tamara hadden we nog een zakje lolly's gekocht om ze extra te bedanken dat ze de swim met GeeGee geregeld hadden. Dan kunnen ze bij elke lolly even aan ons denken ! Ook afscheid genomen van "Gekke meneer" en ook voor hem een zak lolly's. Voor het laatst nog even de flamingo's geaaid, gezwaaid naar GeeGee en dag tegen alle andere diertjes daar gezegd.. En toen op weg terug naar Cabana om daar nog 1 keer te genieten van het heerlijke strand. I love Cabana ! I love het geharkte strand ! Ipv al die stenen/koraal stukken bij alle andere stranden waar ik elke keer mijn voeten zo zeer doe ! Ach.. luxe probleempje.. ha ha.. Als afsluiting hebben we nog lekker gegeten bij Cabana en toen naar Mirador douchen en naar bed.

Vandaag hebben we het grootste deel van de spulletjes al ingepakt. En daarna nog heerlijk genoten van het zwembadje en natuurlijk van de zon !! Want we horen dat het weer in Nederland niet echt geweldig is.. We zullen proberen wat zon mee naar Nederland te nemen..

Morgen om 12.15 uur worden we opgehaald bij Mirador voor de transfer naar Hato. Wel wat aan de vroege kant maar er vertrekken 2 vluchten naar Amsterdam, KLM en Arke fly dus dan komen er zo'n 700 man op de luchthaven en ze verwachten nogal een chaos dus dan zijn we er liever maar op tijd. Als we geen vertraging oplopen gaan we om 15.50 uur de lucht in en landen we om 7.00 uur nederlandse tijd weer in nederland. Voor ons is het 6 uur vroeger dus midden in de nacht.. dat zal een zwaar dagje worden zondag.. pff.. ha ha.. Maar wel weer fijn om onze familie en vrienden weer te zien ! Hoewel we Curacao ook wel een beetje gaan missen denk ik..

Wij willen nogmaals iedereen bedanken voor jullie medeleven tijdens de therapie en ook na de therapie ! Wij hebben alle reacties met heel veel plezier gelezen, en nog ! Het volgende verslag zal zijn vanuit Waalwijk.. Ik zal dan ook nog wat foto's plaatsen van de laatste weken want dat is me hier niet meer gelukt.

Voor de laatste keer heel veel lieve groetjes vanuit het heerlijke Curacao ! van ons 4

• 14 Juli 2012 - 07:28

Tiny Gerrit:

Mooi dat alles zo goed is gegaan,nu nog een fijn terug reis,Groetjes

• 14 Juli 2012 - 07:56

Opa En Oma:

Eindelijk wat zijn wij blij.
    Hopelijk blijft de zon plakken.
    Want hier blijft het maar regenen.
    Goede reis tot morgen vroeg.xxxxxxxxxxxxxx

• 14 Juli 2012 - 09:14

Anja Van Der Putten:

Ook namens ons bedankt dat we mochten meelezen en leven met jullie avontuur op Curacao.

Hele fijne terugreis en idd het is hier takkeweer.

gr anja

• 14 Juli 2012 - 17:22

Tonnie En Henk Schal:

hopelijk is het nog op tijd.Wij wensen jullie een heel goede reis terug naar Nederland. Doe de regenjassen maar vast aan.

Groetjes
    Henk en Tonnie Schalke

• 15 Juli 2012 - 09:24

Kleine Opa En Oma:

We waren blij dat ik ze nu heb gezien en ook zelf even heb geknuffeld hebben. He He we kunnen weer heerlijk met ze praten en ze zijn weer een stuk gegroeit. veel lief en geluk allemaal.
    Opa EN oma

• 15 Juli 2012 - 17:36

Lotte En Familie:

Dank je wel dat we mochten mee genieten van jullie verhalen. Het was voor ons ook weer n beetje of we in Curacao waren.

Groetjes van ons 5-jes.

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012