Anouk terug naar de dolfijnen - Reisverslagen van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Anouk terug naar de dolfijnen - Reisverslagen van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Anouk terug naar de dolfijnen

16 juni vertrekken we naar Curacao waar Anouk dolfijntherapie gaat volgen vanaf 18 juni. Na de therapie hebben we nog 2 weken vakantie eraan "geplakt".

Recente Reisverslagen:

23 December 2014

Wij gaan terug !

16 Juli 2012

Wij zijn weer thuis !!

14 Juli 2012

2e en laatste update vanuit Curacao

08 Juli 2012

Update 8 juli 2012

01 Juli 2012

Wij zijn verhuisd !
Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29369

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: