5e therapiedag en 3e kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 5e therapiedag en 3e kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

5e therapiedag en 3e kidsclubdag

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

23 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Jeetje wat vliegt de tijd, de 5e therapiedag alweer !!

Vanmorgen zijn we eerst samen naar de supermarkt geweest. 2 x per dag komt er een busje bij de receptie waarmee je naar de supermarkt kunt. Je heb daar 1 uur de tijd om je boodschappen te doen en dan brengt hij je weer terug, super ! De ijskastjes liggen weer lekker vol dus we kunnen er even tegenaan.

Daarna lekker gegeten bij Cabana en op naar het CTDC. Nick mocht weer lekker met de kidsclub mee. Ze hebben weer leuke dingen gedaan. Ze zijn met hun clubje op de foto geweest met de zeeleeuwen en Nick heeft zelfs een kus van de zeeleeuw gekregen.. "Ieuwww...." zegt Anouk daarover.. "met die vieze plaksmoeltje" whaha.. geweldig !

De therapie ging weer erg goed. Ze zijn weer veel met concentratiespelletjes bezig geweest en met rekenen en lezen. Anouk werkte goed mee en DeeDee ook !
We merken nog geen grote verschillen bij Anouk maar zien wel dat ze zich weer beter houdt aan afspraken. Ze zegt ook vaker "afspraak is afspraak". We zijn erg benieuwd wat volgende week ons nog brengt.

Na de therapie hebben we weer even de roggen geaaid en zijn toen naar onze kamers gegaan. We wilden eigenlijk naar het strand gaan maar de kids spongen meteen in de zwemvijver dus zijn we daar maar lekker gebleven.

We hoorden dat het weer daar erg slecht is. We zullen duimen voor beter weer.. Hier is het heerlijk ! Vandaag wat minder wind en daardoor voor het gevoel warmer, 34 gr. Anouk is zelfs een beetje aan het vervellen op haar schoudertjes. Gelukkig hebben we nog even tijd om het weer bij te laten kleuren..

Morgen en overmorgen weekend, even niets. Is ook wel even lekker. We merken dat Anouk wel moe is door de therapie dus we doen niets bijzonders dit weekend. Lekker naar het strand of in de zwemvijver..

Welterusten voor nu en tot de volgende blog !!

Liefs van ons 4 uit het zonnige Curacao..

• 23 Juni 2012 - 07:01

Opa En Oma:

Hallo daar deze is voor Ben zij die roggen niet gevaarlijk?Het ziet er wel goed uit.Het weer ziet er van daag goed uit de deuren staan open hopelijk blijft het zo.Nou de groeten maar weer en tot morgen.dikke kus en knuffels voor de kids en voor jullie natuurlijkxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 23 Juni 2012 - 08:24

Bianca:

Hey, hier weer even een berichtje van ons. Het is echt super om die dolfijnen zo te zien.....echt prachtige beesten.
    Fijn dat alles zo goed gaat met jullie.
    Geniet er maar lekker van
    Groetjes Myrte, Lars en bianca

PS: Nicole en Anouk:
    Lars mag zondag afzwemmen voor B en hij gaat ook nog door voor C!! (knap hè)

• 23 Juni 2012 - 09:21

Bibi:

hallo daarzo,
    zo te zien hebben jullie het wel naar je zin daar! fijn dat de therapie goed gaat
    anouk en nick wij missen jullie wel hoor!!!!

dikke xxxxx

• 23 Juni 2012 - 17:25

Corina:

Heerlijk om jullie verhalen te lezen, alsof we er zelf bij zijn. Het is zo vertrouwd en het blijft geweldig. Geniet van het rustige weekend en volgende week er weer tegenaan.
    groetjes uit Rijen van Mitch, Rick, John en Corina

• 23 Juni 2012 - 18:55

Desiree:

Hai vakantiegangers, dacht ga nog eens zelf op jullie site kijken want maud zei elke keer dat je niets geschreven had en kon me dat niet voorstellen . Ga haar morgenvroeg gelijk vertellen dat ze weer kan lezen en natuurlijk een bericht naar jullie kan schrijven . Dit is ons ochtend ritueel voor dat we Naar school gaan . Geniet er maar heerlijk met zijn alle van , maar ook zeker van de zon !! Morgen geven ze hier heel de dag regen aan !! Groetjes Dees x

• 23 Juni 2012 - 19:13

Natalie Meter:

Hallo daar,
    Wat prachtig om weer te zien. En wat een herkenbare foto's. Zo te zien genieten jullie intens. Hopelijk brengt t jullie daar waar jullie naar toe willen met Anouk... Geniet v j vrije dagen en succes volgende week weer met d therapie.
    Liefs, Natalie

• 23 Juni 2012 - 20:52

Jan En Ans Wijgerde :

hallo jullie 4 daar wat zijn jullie foto's mooi geniet er maar lekker van groetjes van ons

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012