Zaterdag rustdag ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Zaterdag rustdag ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Zaterdag rustdag !

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag een heerlijk relax dagje gehad. Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna wat op ons terras gegeten. Toen lekker de zwemvijver ingedoken.. Het water is best koud maar als je er eenmaal doorheen bent is het heerlijk !!

Na de lunch bij Cabana zijn we doorgelopen naar het strand. De kids hebben mooie zandkastelen gemaakt, gezwommen en gesnorkeld. En.. we hebben een heerlijk kleurtje opgedaan !! De kids willen net zo bruin worden als grote opa en ze zijn aardig op weg !! ha ha..

Daarna in bad, lekker eten en heerlijk naar bed !!

Voor grote opa en oma; de roggen zijn niet meer gevaarlijk omdat de scherpe stekel van de staart is verwijderd. Wel kunnen ze hart slaan met hun staat dus je moet ze niet boos maken, ze vinden het bv niet fijn als je aan hun staart komt. Met voeren moet je goed opletten dat je je vingers goed bij elkaar houd want anders denken ze dat het een visje is en bijten ze erin !!

En lieve Maud, je kunt nog lekker lezen hoor.. ik probeer elke avond een stukje te schrijven.. Dikke knuffel van Anouk !!

Morgen nog een heerlijke relax dag en dan vanaf maandag er weer tegenaan met de therapie !!

  • 24 Juni 2012 - 05:41

    Opa En Oma:

    Goede morgen deze morgen.
    Dat was schrikken zeg, wie zijn die twee bruine negertjes met die witte kontjes.
    Ik kende ze bijna niet meer terug en jullie zijn maar pas een week daar en dan al zo mooi bruin.
    Bruin zal je hier niet worden want het regent hier weer, het zou hier eind van deze week pas beter worden.
    Dus geniet nog maar even van het goede weer het is weer zo voorbij, ook al moeten wij best lang de kids missen.
    Nou een dikke kroel voor de kids.
    Groetjes en geniet ervan.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 24 Juni 2012 - 08:59

    Maud:

    Hoi Anouk is het daar leuk?
    Ik had gisteren een feestje van noah en we zijn naar de torteltuin geweest dat was helemaal super ! Kennen jullie dat ? Is dicht bij school .vandaag gaan we boerengolf en pannenkoeken eten afsluiting van de voetbal van mijn grote broer Bram .maar helaas regent het hier weer voor de zoveelste keer .groetjes en een dikke knuffel van maud xxxxxxxxx

  • 24 Juni 2012 - 10:59

    Fam. Kox:

    Wat heerlijk om de verhalen te lezen! Nog heel veel plezier allemaal volgende week.

    Leon, Liesbeth, Steven en Merel

  • 24 Juni 2012 - 11:14

    Betül:

    hoi anouk gaat het goet in curacau en hep je het naar je zin met de dolfijne en zijn ze lief de dolfijnen en hep je leker ge slaapen en leker gespeeld met de dolfijnen en ook leker gespeeld met nick en leker in de kouwe rievier ge zwomen en gaat het goed met julie ale maal en ik mag af zwemmen voor mijn c diploma groetjes betül doei lieve anouk je xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Juni 2012 - 17:10

    Juul Leijtens:

    Hoi Anouk, de foto's zien er gaaf uit, vooral die met de witte billen!!! hahaha ...en...
    Jippie, ik heb mijn A diploma gehaald vanmiddag!!!!!! Het was heel gaaf en ik had tegen mijn mama gezegd dat t makkelijk was en ja hoor het was makkelijk. Iedereen had zijn diploma gehaald, grappig he. Nog veel plezier daar. Liefs van juul!

  • 24 Juni 2012 - 18:58

    Chris, Sebas En Kids:

    Wat een mooie fotos! En zo lekker bruin al. Heel veel plezier nog. Groetjes ons 4

  • 24 Juni 2012 - 20:50

    Amy:

    Een week zit er al weer op. Snel gaat dat toch he... Maar wat maken jullie weer mooie en leuke dingen mee. Ik zie dat de zandkastelen mooier worden en het snorkelen sneller gaat. Na een super leuke maar druke week is het heerlijk om even bij te komen. Maar ook weer leuk om maandag weer aan de slag te gaan...Het dolfijn ziet er super lief uit! Foto's zijn super!!! Morgen is het weer maandag...geniet er van!!! Kus Fenna en Amy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 29409

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: