3e therapiedag en family watch dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 3e therapiedag en family watch dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

3e therapiedag en family watch dag

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal !

Hier weer even een berichtje vanuit het zonovergoten Curacao !

Vanmorgen werden de kids om 6.45 uur wakker, gaat de goed kant in.. ha ha..

We zijn toen op ons gemak alle spulletjes in gaan pakken omdat we naar 2 andere kamers gingen verhuizen. Nog voor de lunch hebben we alles overgehuisd. Nu zitten we aan dezelfde vijver als vorige keren waar we de kinderen goed kunnen overzien, TOP !

Na de luch weer richting het CDTC. Anouk had er weer veel zin in. Nick mocht vandaag mee op het dock ! Dan kon hij ook lekker Chabi aaien.. Anouk ging vandaag maar weer met Chabelita zwemmen maar DeeDee is wel goed bezig geweest vandaag met een van de dolfijntrainers dus misschien dat Anouk binnenkort nog wel een keertje met DeeDee gaat zwemmen. Maar op zich maakt dat niet zoveel uit hoor.. Chabi is ook super lief !

Nick vond het erg leuk. Hij mocht Rudolf meehelpen. Nick gaf kaartjes aan Chabi die zij dan weer naar Anouk bracht, en die moest het kaartje dan lezen. Dat ging erg goed ! Toen Anouk op het dock ging werken mocht Nick lekker even Chabi aaien, dat vond hij heerlijk..
Aan het eind mochten ze samen nog visjes voeren aan Chabi.

Na de therapie zouden wij eigenlijk de familyswim hebben. Nick zou dan samen met mij en papa met Chabi mogen zwemmen. Maar Esther, de hoofd dolfijntrainster, vroeg of het voor ons een probleem was om dat volgende week te doen omdat dat voor een ander gezin lastig was. Wij vinden dat uiteraard geen probleem dus wij mogen volgende week nog.

Het enige "probleem" dat er was was dat Joanne (stagiaire) tijdens de familyswim met Anouk naar de zeeleeuwenshow zou gaan. Tja.. daar konden we natuurlijk niet onderuit ! Dus hebben wij de show inmiddels voor de 50e keer ofzo gezien, ik denk dat ik hem inmiddels zelf zou kunnen doen.. ha ha.. Wel erg leuk want Anouk mocht de zeeleeuw Pepper een visje geven en ze mocht de ring naar hem toe gooien. Pepper is 1.70 lang en weegt maar liefst 125 kg !

Daarna zijn we nog even naar het strand gegaan en toen lekker douchen, eten en naar bed. En voor ons dan tijd om de weblog bij te werken !

's Ochtend lezen we altijd als eerste de reacties, erg leuk !

Tot morgen maar weer !

ps: Maud; tja.. ik snap dat je het niet helemaal eerlijk vindt dat jullie nog naar school moeten en ik mag zwemmen met dolfijnen.. Maar ik zal de dolfijn wel een lekkere dikke kus geven van jou, oke ?

ps: Joris; de sommen zijn een beetje moeilijker dan op school. Voor jou zijn ze denk ik makkelijk maar ik vind rekenen heel erg moeilijk. De dolfijn die die grote sprong maakt is DeeDee. Vandaag staat er een foto van een grote sprong van Chabi bij. En nee.. ik vond het niet eng maar wel een beetje spannend hoor..

  • 21 Juni 2012 - 06:04

    Maud:

    Hoi Anouk je hebt er leuke foto's op Gé zet .de dolfijnen kunnen heel hoog springen . En een dikken knuffel en kus voor de dolfijn natuurlijk ! Groetjes maud xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Juni 2012 - 06:45

    Nicole Hooijen:

    Hoi! Ik heb net even "bijgelezen" (-; Leuk om jullie zo te volgen! Lieve groetjes, Nicole

  • 21 Juni 2012 - 07:42

    Tiny En Gerrit:

    Goed om te horen dat het goed gaat daar,en zo te zien is het heel mooi daar,groetjes aan de kids doei

  • 21 Juni 2012 - 07:52

    Opa En Oma:

    Goede morgen allemaal,
    Fijn te horen dat jullie het goed naar de zin hebben.
    Echt een super foto met de turbo sprong van Chabi zeg.
    Het weer ziet er nu goed uit hier in Nederland, maar er word zwaar weer voorspeld.
    Groetjes en een dikke kus voor mijn schatjes.

  • 21 Juni 2012 - 12:57

    Miriam - Downvision:

    Wat is het daar weer heerlijk.
    Volgens mij zijn jullie gewoon weer thuis bij de dolfijnen. Heel veel plezier en goede leermomenten, maar vooral GENIETEN! Laat mij hier thuis maar lekker zitten watertanden....

  • 21 Juni 2012 - 16:46

    Margot Millenaar:

    hoi Anouk en de rest.Wat een leuke foto s van jullie
    leuk dat we kunnen lezen dat het goed gaat.Geniet nog maar lekker van deze vakantie doe je de dolfijnen de groetjes van ons. Wij kijken van de week nog wel eenkeertje.

  • 21 Juni 2012 - 17:27

    Lotte En Marjolein:

    Wat een mooie turbo-foto!! Ik krijg er helemaal zin in, om weer terug te gaan.
    Doe je de groetjes aan Heike en GeeGee.
    Groetjes van ons.

  • 21 Juni 2012 - 18:03

    Kleine Oma En Opa:

    Wij hebben nu internet op ons vakantieadres. We zijn blij dat Anouk toch weer is opgeknapt en het goed naar haar zin heeft. Ook lezen wij dat Nick zich ook goed vermaakt. Hopelijk gaat alles verder goed zonder strubbelingen. Haal er uit wat in de therapie zit maar vergeet niet ook te genieten. Wij wensen jullie allen nog veel leerzamen uren en genot. Wij missen jullie allen wel heel erg. Jullie allen nog vele kussen van ons en geef de kinderen een flinke knuffel.

    Opa en oma

  • 22 Juni 2012 - 06:05

    Opa En Oma:

    Hier een berichtje voor de vroege lezers,
    we krijgen net een sms je van Nicolle dat de internetverbinding in het hotel er uit ligt.
    Ze probeert het deze morgen opnieuw.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 29409

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: