6e therapiedag en family swim - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 6e therapiedag en family swim - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

6e therapiedag en family swim

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en na de lunch naar het CDTC gelopen voor alweer de 6e therapiedag !! Nick mocht vandaag weer mee op het dock !

Maar eerst heeft Anouk binnen met Anja gewerkt. Ze zijn weer met concentratie spelletjes bezig geweest. Het ging erg goed zei Anja. Nick vond het erg leuk dat hij weer mee op het dock mocht. Hij mocht helpen met de kaartjes en tijdens het werken op het dock mocht hij samen met Anouk en Anja een memorie spelletje doen. Anouk had gewonnen ! Knap gedaan !

Daarna nog even rondgekeken in het sea aquarium. Anouk's grote vriend "gekke meneer" (hij heet overigens GeeLee) was er ook. Anouk vertelde hem dat Nick weleens een kleine flamingo had mogen aaien.. "wil jij dat ook ?" zei hij.. "ja !" zei ze.. Dus op weg naar de flamingo's om te aaien.. Erg leuk !!

En toen terug naar het CDTC voor de family swim. Wij mochten deze keer met Chabelita zwemmen, oftewel Chabi. Ze is heel speels en maakt heel veel leuke geluidjes. Wij wilden Nick graag alle tijd geven met Chabi en daarom besloten we om hem alleen het water in te laten gaan. Dan konden wij lekker foto's maken en filmen. Zo had hij lekker alle aandacht voor zichzelf.. Anja is in het begin even bij hem gebleven maar al snel gaf Tamara (dolfijntrainster) aan dat Nick het wel alleen kon.. Op het laatst vroeg ik of hij graag nog alleen wilde met Chabi of dat hij het leuk vond als ik er ook even bij zou komen en dat wilde hij graag. Dus ben ik nog even samen met hem en Chabi gaan zwemmen. Het blijft toch wel heel bijzonder..

Anouk is ondertussen samen met een interim naar de zeeleeuwenshow gegaan. Daarna hebben ze allemaal leuke spelletjes binnen gedaan. Dat vond ze erg leuk !

Daarna lekker een ijsje gekocht bij Cabana en toen in bad en lekker gaan eten.

Bedankt allemaal voor de reacties en tot morgen !!
Liefs van ons 4

Hey Sjoerd; het regent hier weleens maar dat is meestal 's nachts of 's morgens heel vroeg en dan slapen wij meestal nog lekker. Vanmorgen was er volgens mama hele harde regen om 6.45 uur maar daar heb ik niets van gehoord.. Toen ik wakker werd scheen het zonnetje alweer en bijna alles was alweer droog.. Veel plezier bij de musical, wens Puck maar succes !! Groetjes van Anouk

Hoi Fleur; het is hier heel erg leuk. De dolfijnen zijn erg lief. Het is hier erg lekker weer, 34 graden.. Maar er staat veel wind dus dat is heerlijk. Ik heb het zeker naar mijn zin maar ik mis jullie wel een beetje hoor.. Dikke knuffel van Anouk.

Lieve kinderen van groep 3b; heel veel plezier bij de musical en zeker ook woensdag bij de juffendag.. Jammer dat ik daar niet bij kan zijn maar wij zullen hier zeker aan jullie denken ! En dan vrijdag natuurlijk voor iedereen een heeeeeeeeeele fijne vakantie !!!!!!!!! Dikke kus van Anouk

Lieve kinderen van groep 3a; ook voor jullie heel veel plezier met de musical en woensdag met juffendag. Jammer dat wij er niet bij kunnen zijn maar wij zullen hier zeker aan jullie denken !! En voor vrijdag iedereen alvast een heeeeeeeele fijne vakantie !!!!!!!! Lieve groetjes van Nick en Nicolle

  • 26 Juni 2012 - 05:15

    Opa En Oma:

    Goede morgen allemaal,
    He Nick wat goed van jou om helemaal alleen mat Chabi te zwemmen zeg, dat zou ik ook wel eens willen proberen.
    Het weertje ziet er hier voor vandaag ook goed uit, de zon schijnt maar het is nog wel een beetje fris om 7 uur.
    Goed van jou Anouk dat je die flamingo durft te aaien zeg, voor jou is hij nog best groot.
    De groetjes en tot morgen, geniet ervan en knuffels voor de kids XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 26 Juni 2012 - 08:15

    Anja Van Der Putten:

    Hoi,

    Nou jullie genieten enorm en wat een leuke foto's van Nick met Shabi.

    Leuk dat de kids de flamingo's mochten aaien.

    Tijd gaat zo snel he alweer 6e therapiedag, maar jullie hebben nog even.

    Hier is het weer iets beter nu schijnt de zon maarja voor hoe lang.

    groetjes anja

  • 26 Juni 2012 - 08:57

    Fam. Nagtzaam:

    Wat geweldig om jullie verhalen te lezen. Fijn dat het zo goed gaat en jullie het zo naar je zin hebben. Nick jij zult wel genoten hebben zo alleen met Chabelita in het water. En Anouk wat ben je toch een knappe meid.
    Wij krijgen ook helemaal zin om weer te gaan. Geniet ervan en neem straks wat van het mooie weer mee hier naartoe ;-).
    Groetjes, Gerard, Anita, Kelly, Sandy en Wesley.

  • 26 Juni 2012 - 09:15

    Boudewijn En Ine:

    Hoi Ben, Nicolle, Anouk en Nick,
    We volgen jullie al vanaf dag 1 hoor en genieten van de verhalen en de foto's. We herkennen veel plaatjes die we met eigen ogen mochten zien toen we daar waren.
    Anouk nog veel plezier met de dolfijnen deze laatste week alweer en daarna samen met elkaar nog lekker 2 weekjes genieten van een fijne vakantie met in ieder geval heel mooi weer. Wanneer krijgen wij hier de zon eens te zien??? (Vandaag toevallig en heel misschien nog wel een paar daagjes!!)
    Groetjes Boudewijn en Ine

  • 26 Juni 2012 - 15:05

    Tilly Van Veggel:

    Ha boffers(!),

    Wat hebben jullie het fijn daar met de dolfijnen, het weer, elkaar en alle andere dingen. Ik ben er gewoon jaloers op. Hier is het nog even hard werken en dan ook lekker vakantie.
    Nog heel veel plezier daar en tot ziens.......

  • 26 Juni 2012 - 19:16

    Willemien:

    Hoi allemaal in het zonnige Curacao, Hier begint het weer ook op te warmen, en de laatste overblijfweek is ingegaan. Anouk en Nick jullie hebben van mij nog een ijsje tegoed van Willie, alleen maandag was het misgegaan ik had Willie een uur te laat besteld hij kwam pas om 13.15u dus nu wordt ik gigantisch gepest. Maar jullie zullen wel altijd op tijd zijn. Volgens mij zijn jullie in een dierentuin terecht gekomen, Anouk als je weer terug bent moet je maar alles vertellen en Nick natuurlijk ook.
    Groetjes voor iedereen van Willemien.

  • 26 Juni 2012 - 20:55

    Bernadette:

    Hallo Allemaal,
    Wat fijn dat jullie weer op Curacao zijn, en wat een leuke foto's.Veel plezier!
    Groetjes Tante Det

  • 27 Juni 2012 - 07:35

    Lars En Bianca:

    Wouw Nick wat een mooie foto's van jouw met Chabi. We volgen jullie en wat geweldig om te zien hoe jullie aan het genieten zijn. Ik (Bianca) hoop dat het jullie brengt waar jullie op hopen voor Anouk. Liefs Bianca

    Nick was het niet eng om met de dolfijn te zwemmen? Groetjes Lars

  • 27 Juni 2012 - 13:48

    Marion En Tijmen:

    Anouk ; geef je Chabelita een kus van mij? Ik heb haar gemist!!
    X Tijmen
    ps BLIJF GENIETEN!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 29409

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: