We zijn er !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu We zijn er !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

We zijn er !!

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Ja hoor, we zijn er !!
Vanmorgen om 5.15 uur ging de wekker. Om 6 uur was de taxi er om ons naar schiphol te brengen.We hebben daar nog even een boekje gekocht en wat gedronken en toen op weg naar Curacao !

De kinderen hebben het goed gedaan tijdens de vlucht. Nick hebben we bijna niet gehoord want die was druk met z'n entertainment system met films en spelletjes. Anouk was wel wat moe en daardoor vermoeiend maar over het algemeen mogen we niet klagen dus dat doen we dan maar niet.. ha ha..

Na een vlucht van 9 uur en 35 minuten kwamen we aan op Hato airport. Stralende zon en 32 graden ! Daar stond al een bus (met aanhanger) op ons te wachten. Nog even wachten op wat andere mensen en op weg naar Kontiki !

Daar aangekomen bleek er verwarring te zijn met onze kamer nummers. Wij wilde graag de kamers die wij vorige keer ook hadden omdat die aan een overzichtelijke zwemvijver liggen. Maar daar was iets mis gegaan. We hebben nu 2 kamers aan een andere vijver en die is niet zo overzichtelijk. Ze gaan nu bekijken bij Kontiki of we een dezer dagen alsnog naar de andere kamers kunnen want dat is wel zo fijn ivm de kids.

De kinderen hebben nog even gezwommen en toen lekker in bad gegaan. En op naar Cabana Beach om lekker te eten. Maar eerst even naar Mambo Beach om te pinnen... NOT ! Pinautomaat weg ! Hebben wij weer.. ha ha.. Maar gelukkig hadden we ook nog euro's. Morgen dus maar even naar Breazers om te pinnen. Moet goed komen.

Tijdens het eten begonnen de kids in te storten. Logisch ook want het was hier 18.30 uur maar ons biologische klokje staat natuurlijk nog op Nederlandse tijd en dat was toen 0.30 uur ! Dus half slapend wat frietjes naar binnen gewerkt en toen lekker naar de kamer om te gaan slapen. Nu is het afwachten hoe laat ze wakker worden..

Inmiddels is het hier 20.00 uur en bij jullie 2 uur. Jullie liggen allemaal lekker te slapen. En dat is ook wat wij nu gaan doen, welterusten allemaal !!

Oh ja; we hebben de info van het CDTC ook gehad (en de boodschappen die we besteld hadden werden ook mooi bezorgd) Anouk heeft vanaf maandag therapie van 13.00 tot 15.00 uur. Dat was onze voorkeur dus top ! Ze krijgt Anja en Heike als therapeuten en DeeDee als dolfijn. (GeeGee is nu bij de dolfin Academy)

• 17 Juni 2012 - 06:09

Marion:

Hee lieverds,
    Ja, ik ben de eerste!!! Yes!!
    Fijn dat de reis goed is gegaan!! En nu morgen starten met de therapie!!
    Wij gaan het volgen!!!
    X Patrick, Marion, Rowen en Tijmen

• 17 Juni 2012 - 07:08

Corina:

Veel succes met de therapie en geniet van deze mooie weken.
    groetjes,
    John, Corina, MItch en Rick

• 17 Juni 2012 - 07:30

Opa En Oma:

Hallo schatjes. fijn dat het zo goed is gegaan.Heb het blauwe molentje van Anouk gevonden het lag onder de kast.Als we de post en planten gaan verzorgen neem ik het mee naar Waalwijk.Nou genieten jullie er maar lekker van.Wij van middag naar een feestje hopelijk blijft het hier droog. Nou groetjes en tot morgen maar weer.kusjesxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Juni 2012 - 08:29

Maud En Dees :

Hai Anouk en familie ,
    Zoals jullie kunnen lezen en wij jullie beloofd hebben, hebben wij de site weer opgezocht . En gaan van jullie verhalen weer genieten . Nu gaat maud wat schrijven voor Anouk ! Hoi Anouk
    Ik zal ook een keer met jouw
    En deedee wilen zwemen.
    Veel plezier
    Groetjes maud en mama

• 17 Juni 2012 - 08:29

Anja Van Der Putten:

Hoi,

Fijn dat alles goed gegaan is tijdens de vlucht, dat vind ik altijd het enige vervelende de lange reis.

Hoop dat t nog lukt met de juiste kamers.

Geniet maar lekker, ben beetje jaloers zou ook zo weer terug willen.

Mocht je Ricarda en Malou (blonde krullebol) zien doe ze maar de groetjes van ons.

Lekkere therapietijd hoor kan je toch nog wat doen in de ochtend

Gr anja

• 17 Juni 2012 - 09:33

Amy En /Fenna:

Hey allemaal,

Heerlijk dat weer daar! Hier is het niet zo mooi weer:s Dus jullie geluk! Jammer van de kamer wisseling, maar jullie worden wel gehoord, dat is al fijn. Morgen is het al weer maandag..spannend voor Anouk. En voor Nick natuurlijk ook, want die gaat ook hele leuke dingen doen! Geniet er van! Kus Amy en Fenna

• 17 Juni 2012 - 13:31

Angelique En Eric:

Fijn dat de reis goed is gegaan. Nu even bijkomen van de jet-lag en genieten maar. Maak er een mooie tijd van en succes met de therapie. liefs uit Waalwijk.

• 17 Juni 2012 - 16:25

Piet En Ans Balemans:

Heel veel plezier en succes daar.geniet ervan.Wij volgen jullie weer Groetjes.

• 17 Juni 2012 - 16:57

Lisette:

Kijk. Dat is fijn om te horen dat jullie weer veilig zijn aangekomen. Geniet de komende tijd met zn viertjes! Ik blijf jullie weer trouw volgen ;) XX Lisette

• 17 Juni 2012 - 17:29

Bianca:

Wat fijn om te loezen dat jullie goed zijn aangekomen....nu de kamer ruil nog en dan is het helemaal top. Maar jullie kennende mag dit de pret niet drukken.....hihihi.
    Anouk heel veel succes met je therapie en veel plezier met DeeDee....
    veel liefs Myrte, Lars, Theo en Bianca

• 17 Juni 2012 - 19:03

Maud :

hoi Anouk heb je het daar leuk . Schrijf je ook een keer iets naar mij ? Ik zit voetbal te kijken en ze hebben hem er net er in geschopt . O-1voor Nederland ! Erg spannend ! Groetjes maud

• 17 Juni 2012 - 21:58

Ilse Zethof:

hallo daar,
    Wat gaaf dat jullie er weer zijn en dat de reis goed is gegaan. We hadden weer graag met jullie willen gaan eten bij Cabana Beach, maar wij zitten hier nog met een flinke voetbalkater in ons kikkerlandje. Volgend jaar maar weer?
    Geniet maar lekker en veel succes met de therapie voor Anouk!
    Groetjes, Ilse en de rest

• 18 Juni 2012 - 06:37

Joost, Judith, Randy:

Beste allemaal,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat de reis goed is verlopen.
    Wij wensen jullie heel veel s6 en genier ervan !!!
    Groetjes Joost, Judith en Randy

• 18 Juni 2012 - 07:31

Maud:

Hai nicolle , stuur je nog wat
    Groetjes maud