Nog 1 weekje !! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje !! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje !!

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Juni 2012 | Nederland, Waalwijk

Nog 1 weekje en dan zitten we al op Curacao. Het begint nu toch wel echt spannend te worden ! We zijn nog druk met alle voorbereidingen bezig en hebben er al reuze veel zin in.

Zaterdagochtend vertrekken we en maandag begint de therapie. We zijn erg benieuwd wat de therapie deze keer gaat brengen. Het zou mooi zijn als ze nog even een "zetje" krijgt in haar ontwikkeling voordat ze de overstap naar groep 4 gaat maken volgend schooljaar. Ook erg spannend !

Wij vinden het erg leuk als jullie ons volgen en natuurlijk helemaal als jullie even een berichtje achter laten..

• 11 Juni 2012 - 10:42

Kleine Opa En Klein :

ja dat zullen we zeker doen maar we zijn t/m 27juni op vakantie veel fijne dolfijndagen plus de rest van de weken
    xxxvan kleine opa en kleine oma daaag

• 11 Juni 2012 - 14:33

Marjolein En Lotte:

Lieve allemaal,

Heel veel plezier in Curacao. We gaan jullie zeker weer op de voet volgen.

Geniet nog even van het regenachtige Nederland.

Anouk geef je GeeGee een onwijs dikke knuffel van Lotte?

• 12 Juni 2012 - 10:25

Anja Van Der Putten:

Hoi,

ohh meid heerlijk zou zo mee willen, ga jullie volgen, heel veel plezier en alvast een fijne vlucht.

Ga zo naar de site van Mirador kijken

groetjes anja

• 13 Juni 2012 - 09:01

Tilly Van Veggel:

Ik wens jullie een hele fijne tijd en veel plezier met de dolfijnen. Zal het blijven volgen!

• 14 Juni 2012 - 20:57

Fam. Van Iersel:

Hallo Anouk,

Veel succes en plezier bij de dolfijnen en geniet allemaal van de tijd op Curacao.

Wij gaan de verhalen volgen.

Groetjes Milan, Gerben en Jolanda van Iersel

• 15 Juni 2012 - 07:37

Fam. Nagtzaam:

Wij wensen jullie een hele mooie vakantie en een goede vlucht. Geniet ervan en doe iedereen de groeten. We gaan jullie zeker volgen.
    Veel plezier.

Groetjes, Gerard, Anita, Kelly, Sandy & Wesley

• 15 Juni 2012 - 09:02

Fam De Weert:

Hallo allemaal, veel plezier en een leerzame tijd gewenst op curacao. Geef de dolfijnen maar een dikke knuffel van suze. Een goede vlucht en we gaan jullie zeker volgen. Groetjes marco, sjanet, lara en suze de weert

• 15 Juni 2012 - 09:25

Hans Kuijpers:

Hoi familie Tacke,
    heel veel succes op Curacao en dat Anouk weer veel mag bij leren. Geniet met zijn allen van de therapie met alles er op en er aan. Jullie weten een beetje wat jullie te wachten staat en volgens mij is dat alleen maar positief. Uiteraard gaan we jullie volgen.
    Hans, Hannie, Danique en Sven Kuijpers

• 15 Juni 2012 - 09:34

Fam Smeulders:

hoi anouk
    wij wensen jou een hele fijne tijd toe. in curacou.en hoop dat je nog veel bij leert.geniet ervan jullie allemaal.en en zoudenjullie papito een dikke kus willen geven van ons raymano.

groetjes berry rosita en raymano

• 15 Juni 2012 - 20:05

Freeke,Domien,Mirian:

Jullie liggen nu vast lekker "ontspannen" in bed te wachten tot de wekker roept! Heerlijk op naar de zon, op naar de dolfijnen, op naar hard werken en ontspanning!
    Wij wensen jullie een hele goede tijd toe en we gaan het zeker volgen.
    Voor het hele gezin, geniet met volle teugen, veel plezier en succes!

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012