Bericht voor groep 3b van BS Besoyen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Bericht voor groep 3b van BS Besoyen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Bericht voor groep 3b van BS Besoyen

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve klasgenootjes,

Wat leuk dat jullie mij volgen via de computer !!

Het gaat zeker goed met mij Mees.
Met DeeDee gaat het wel goed Sjoerd, maar ze is een beetje te eigenwijs.. Nu mag ik met Chabelita zwemmen. Ze wordt ook wel Chabi genoemd.
Ik heb het zeker naar mijn zin Loes, maar ik mis jullie wel een beetje hoor.
Het allerleukste vind ik het zwemmen met DeeDee of Chabi Noah.
Het is erg leuk hier op Curacao Betul, en het is heel mooi weer.
De dolfijnen zijn heel lief Daan, ze zijn ook heel erg zacht.
Ik vind het heel erg fijn met de dolfijn Cas. Ze zijn allemaal heel lief.
Ik heb al bovenop de buik van de dolfijn gelegen Thom, kijk maar op het filmpje..

Dikke knuffel vanuit het zonnige Curacao van Anouk !!

Ps; willen jullie de kinderen van groep 3a de groetjes doen van Nick ?

  • 20 Juni 2012 - 06:16

    Maud:

    Hoi Anouk ik moet dadelijk naar school en jij leker niet ! Groetjes van ons allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Juni 2012 - 12:32

    Willemien:

    Hoi allemaal. super de verslagen, ik heb ze net allemaal zitten lezen, ik moet gewoon werken. He Anouk wat stoer, ik durf het neit hoor bij een dolfijn in het water, doe jij ook de groetjes aan Nick en aan papa en mama van mij. Nou geniet er maar lekker van en tot ziens maar weer Doei.

  • 20 Juni 2012 - 16:30

    Joris:

    Anouk vandaag hebben we turnen gedaan bij gym. Ik vond dat heel leuk.

  • 20 Juni 2012 - 19:07

    Juffrouw Monique:

    Hallo Anouk

    Wat leuk om te zien dat jullie het fijn hebben. Ik word heel blij van die leuke foto's !
    Nog heel veel plezier !
    liefs en een knuffel van juf. Monique

    P.s. Doe ook Nick en jouw papa en mama de groeten van mij

  • 22 Juni 2012 - 13:57

    Jacqueline Rosenbran:

    Hoi Anouk, Nick en natuurlijk papa en mama.

    Net even snel jullie blog gelezen, wat doen jullie veel dingen zeg. Jullie zijn super bezig.

    Ik zou wel met jullie willen ruilen, lekker daar in het zonnetje.

    Maar nog even en dan gaan wij ook naar Curacao, want Xander mag zondag afzwemmen voor zijn C!!!

    Lieve groetjes,
    Jacqueline en natuurlijk ook van Xander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 29378

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: