9e therapiedag + 5e kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 9e therapiedag + 5e kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

9e therapiedag + 5e kidsclubdag

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

De kinderen zijn elke ochtend tussen 7 en 8 uur wakker hier. En dan gaan ze altijd nog lekker even op de ds spelen. Heerlijk relaxt dus elke ochtend !!

Vanmorgen waren ze onze zwemvijver weer schoon aan het maken. Hartstikke fijn natuurlijk, maar.. de geur die daar vanaf komt is minder fijn.. Dus hebben we in de kamer gepicknickt vanmorgen. Lekker kopje thee met een koekje. En toen op tijd naar Cabana om een tosti te eten. De kinderen wilden graag op tijd naar het sea-aquariDum om in het theater daar een filmpje te bekijken over de geboorte van een baby dolfijntje. Daarna nog lekker rond gekeken en de haaien gevoerd en geaait. Anouk's grote vriend "gekke meneer" was er ook weer, dubbel pret dus !! Anouk mocht de kleine flamingo weer aaien en hij heeft ons weer van alles verteld. Erg leuk !

Daarna op naar DeeDee, Anja, Heike, Joanne en Rudolf voor alweer de 9e therapiedag. Jeetje, de tijd vliegt echt ! Ze zijn weer veel met rekenen bezig geweest en met concentratie. De laatste 10 minuten mochten wij bij het dock komen kijken. Super !

Nick had bij de kidsclub een speurtocht gedaan door het sea-aquarium. Hij had het weer erg naar zijn zin gehad. Ze hadden ook nog een mooi fotolijstje gemaakt.

Na de therapie wilde Anouk "gekke meneer" nog even gedag zeggen maar uiteraard bleef ze weer "hangen" ha ha.. Maar het was erg gezellig !

Daarna terug naar Kontiki gelopen en nog lekker gezwommen in de zwemvijver. Dat gaan we wel missen vanaf zaterdag. Dan gaan we hier nl. weg en verhuizen we naar een appartement hier een stukje verderop. Dan kunnen we lekker zelf koken of bbqen want de kaart bij Cabana hebben we nu naar 2 weken wel zo'n beetje gezien.. ha ha.. Maar het eten is heerlijk en de (meeste) bediening is erg vriendelijk. Ook bij Kontiki. Als we hier een keukentje gehad hadden hadden we hier best 4 weken willen verblijven, helemaal top !

De kinderen liggen al lekker te slapen. Morgen de laatste therapiedag. Jammer ! Maar ook wel weer fijn, lekker vakantie, geen verplichtingen..

Oh ja; Esther (hoofddolfijntrainster) heeft geregeld dat Anouk volgende week GeeGee een keertje een kus en knuffel mag geven ! Waarschijnlijk dinsdag.. Super lief van haar !
Ik blijf het bijzonder vinden die klik tussen kind en dolfijn !

Marjolein; net als bij jullie Lotte ! Tja, Mateo.. Erg moeilijk..
Enne.. Anouk wilde die kus eerst helemaal niet, "met die vette smoeltje" zei ze dan. Maar nadat Nick een kus had gekregen tijdens het kidsclub programma wilde zij het ook ! En volgens haar viel het toch mee.. ha ha..

Marye; het is super leuk hier ! Maar we missen jullie wel een beetje hoor..

Voor alle kinderen een fijne laatste schooldag vandaag en een heeeele fijne vakantie gewenst !!

Lieve groetjes van ons 4

• 29 Juni 2012 - 07:48

Ingrid Den Ouden:

Hoi Nick, Anouk, Nicolle en Ben,

wow wat geweldig om jullie avonturen allemaal te lezen, het lijkt wel een droom...!
    Vandaag voor jullie laatse dag therapie en voor ons de laatste schooldag. En dan met z'n allen heerlijk genieten van de vakantie!!
    De juffendag was héél gezellig en héél nat!
    Groetjes, Juf Ingrid

• 29 Juni 2012 - 08:00

Opa En Oma:

Hallo daar wat zien er de kids goed uit je kunt zien dat ze genieten.Wij gisteren in Waalwijk geweest.Daar is alles oké Gisteren avond is Jo de moeder van Ans bediend.Dus dat is even afwachten.Wel leuk om de stemmen van de kids te horen.We missen jullie wel hoor.Nou geef ze maar een dikke kus en een stevige knuffel van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxtot morgen maar weer

• 29 Juni 2012 - 09:56

Susan Schapendonk:

Het zijn weer hele mooie momenten die jullie beleefd hebben!
    Geniet ook van het tweede deel van de vakantie!
    Groetjes, Susan

• 29 Juni 2012 - 13:44

Bibi:

pfff voor jullie vliegt de tijd natuurlijk daarzo lekker in de zon heerlijk relaxen maar hier lijkt de tijd wel stil te staan {vooral voor mij dan haha} nou moppies geniet ervan maar ben toch ook wel weer blij als jullie terug zijn want begin jullie nu toch wel te missen!!!

• 29 Juni 2012 - 14:22

Kleine Oma En Opa:

We hebben jullie verslag weer gelezen, de foto's en filmpjes gezien. Het is goed te zien dat de kinderen het heel eg naar hun zin hebben. Voor hun voelt het niet als therapie maar vakantie. Prima zo. Voor pa en ma is het volgens mij ook erg leuk maar vermoeiend. Na vandaag genieten en ontspannen tijdens de echte vakantie. Ondanks dat we weten dat jullie het erg naar je zin hebt, missen wij jullie toch ook wel. Nog een hele fijne vakantie, kussen van ons en de kinderen een extra dikke kunffel.

• 29 Juni 2012 - 19:21

Mie & Sjoerd:

Hoihoi...de laatste therapiedag alweer..jeetje wat gaat dat snel zeg...ik hoop dat jullie weer heel snel goede resultaten gaan merken. De lsd op school was super. Net als vorig jaar vlogen de "graduation hats" door de lucht..zonnebril kwam goed van pas haha...Voor ons kan de vakantie nu ook gaan beginnen, al moeten we natuurlijk nog wel ff een paar dagen werken, maar goed dat mag de pret niet drukken. We hoeven niet meer alles op uur en tijd te doen en daar genieten we alleen al van. Veel plezier nog....
    Toedeloe

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012