Zware nacht, rustig dagje. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Zware nacht, rustig dagje. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Zware nacht, rustig dagje.

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Als eerste; iedereen bedankt voor de lieve reacties ! Echt leuk om te lezen !

Gisteren net nadat ik de weblog had bijgewerkt werd Anouk wakker en begon heel lelijk te hoesten en te huilen. Ze voelde zich echt heel ziek en kreeg ook hele hoge koorts (39.7 gr)We hebben haar een zetpil gegeven en bij ons in bed gelegd maar ze was erg onrustig en ik dus ook. Om half 11 's avonds (Curacao tijd) was de koorts nog niet gezakt en hebben we haar nog een zetpil gegeven. Rond 12 uur half 1 zakte de koorts en kon ik dan eindelijk ook even mijn ogen dicht doen.. Nick werd om 3 uur wakker en vroeg of hij op de ds mocht !! Ha ha.. dat dacht ik dus ff niet ! Ik ben toen bij hem in bed gaan liggen en toen zijn we allebei in slaap gevallen. Om 7.30 uur kwamen Anouk en papa bij ons kijken. Niet slecht dus !!

Anouk voelde zich vanmorgen al weer wat beter dus eigenlijk is het voor ons wel duidelijk dat het een luchtweginfectie is bij haar. Dat lag al een beetje op de loer en nu door de airco (o.a. in het vliegtuig) en de vermoeidheid komt dat eruit. Gelukkig heb ik een volle fles Bactrimel mee (antibiotica) dus we geven haar nu even een 4 dubbele dosis om haar eroverheen te helpen. Hopelijk is ze dan morgen fit genoeg om aan de therapie te beginnen.

Vanmorgen zijn we lekker naar het strand geweest. Papa heeft weer zee-appels opgevist en die hebben de kinderen schoongemaakt (die zitten altijd vol steentjes) en later weer terug gezet. Na de lunch zijn we naar onze kamer gegaan. Anouk was echt super moe omdat ze natuurlijk zo slecht geslapen had. Ze heeft lekker op de kamer een dvd zitten kijken terwijl wij voetbal keken.

Daarna zijn we met z'n 3en gaan zwemmen in de zwemvijver. Dat was wel lekker..

Morgen de 1e therapiedag. We moeten er om half 1 zijn voor een kennismakingsgesprek. Spannend !
Nu maar hopen dat ze goed slaapt zodat ze morgen fit aan de therapie kan beginnen..

Tot morgen maar weer !!

Speciaal voor Maud; hallo Maud, het is erg mooi hier. Je kunt lekker zwemmen en met zand spelen. Morgen ga ik met dolfijn DeeDee zwemmen. Ik laat je nog weten hoe dat was. Vannacht was ik ziek maar gelukkig gaat het nu al een beetje beter.. Doe je alle kindjes uit onze klas de groetjes van mij ? En natuurlijk ook de juffen... Dikke knuffel van Anouk

  • 18 Juni 2012 - 05:55

    Marion:

    Ik hoop dat Anouk zich snel beter voelt.. Succes met de therapie!!!
    En..... stuur wat zon hierheen het is bijna 8 uur in de ochtend hier en pikke donker!!!!!

    XXXX Patrick, Marion, Rowen en Tijmen

  • 18 Juni 2012 - 05:57

    Marjolein En Lotte:

    Hoi Anouk, fijn dat het weer al een beetje beter met je gaat. Das niet fijn he, ziek zijn in die warmte. Weet er alles van (lotte).
    Heb je GeeGee ook al gezien? Waarom is zij naar Dolphin Academy gegaan?

    Heel veel plezier bij de 1e therapie, en doe de groetjes aan Heike van ons. lotte heeft haar vorig jaar gehad.
    groetjes van ons allemaal. Xxx's

  • 18 Juni 2012 - 06:46

    Opa En Oma:

    Hoi hopelijk knapt ze vlug op.Hier nu onweer en het giet er uit.Hoop dat ze straks fit genoeg is voor de therapie.groetjes en een hele dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 18 Juni 2012 - 07:33

    Bianca:

    Hey Anouk wel snel beter worden hè meisje.......Veel plezier straks met dolfijn DeeDee en veel succes met de therapie!!

  • 18 Juni 2012 - 07:50

    Maud:

    Hoi Anouk ik hoop dat je snel weer
    Beter bent .ik zal morgen iedereen op school de groeten doen van jou
    Ik ga vandaag naar het feestje van pien
    Veel plezier vandaag, groetjes van maud

  • 18 Juni 2012 - 11:04

    Tiny En Gerrit:

    niet fijn dat Anouk ziek is veel beterschap

  • 18 Juni 2012 - 13:03

    Rob/Esmiranda/kids:

    Dat is niet zo'n goed begin. Maar hopelijk valt het mee en is ze voldoende opgeknapt voor de therapie.

    Groetjes,

    Rob, Esmiranda,
    Yasmine, Merlijn & Sterre Luna

  • 18 Juni 2012 - 19:00

    Sjoerd & Mie:

    Hoi allemaal,

    Wat ziet het er weer heerlijk uit daar bij jullie...en Anouk..wel snel beter worden hoor! Niet vergeten om aan elke dolfijn een dikke pakkerd van ons te geven..we zullen heel vaak je reisverslag lezen om te zien wat voor leuke dingen je allemaal weer meemaakt.

    toedeloe
    Sjoerd en Marie-Therese

  • 18 Juni 2012 - 21:41

    Daisy Van Steen:

    ik hoop dat het leuk word met deedee want dan kun je veel leren denk ik de groetjes daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 29379

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: