4e therapiedag en 2e kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 4e therapiedag en 2e kidsclubdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

4e therapiedag en 2e kidsclubdag

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisterenavond lag internet er hier uit dus hierbij alsnog het verslag van gisteren..

Vandaag alweer de 4e therapiedag en voor Nick de 2e kidsclubdag.

Vanmorgen wilden de kids eigenlijk in de zwemvijver gaan zwemmen maar die was leeg om schoon te maken. Dus zijn we op ons gemak over het strand naar Hemingway gelopen en hebben we daar voor de verandering maar eens gelucht. Lekker moet onze voeten in het zand...

Daarna naar het CDTC. Anouk zou eigenlijk gaan zwemmen met Chabelita maar Esther (hoofdolfijntrainster) vroeg of ze het toch nog een keertje met DeeDee mochten proberen. Tuurlijk !! Dus naar het dock van DeeDee.. Daar aangekomen kwam Chabi daar ook gezellig kijken. Dus mocht Anouk met 2 dolfijnen zwemmen, wat een pret !! Ze zijn weer veel met rekenen en lezen bezig geweest en Anja zei dat het super ging !

Nick was lekker aan het schilderen geweest en daarna hebben ze met de kidsclub nog lekker gezwommen.

Na de therapie hebben we nog even de roggen geaaid en toen zijn we lekker naar het strand gegaan. De kids hebben heerlijk met zand gespeeld en gezwommen. En Nick heeft ook nog gesnorkeld.

's Avonds bij Cabana kwamen we nog een ander gezin tegen met een zoon met Downsyndroom. Ik kende de moeder al via een mailgroep en later via Facebook. We hadden ze dinsdag bij de happy hour al gezien. Anouk kon het wel heel erg goed vinden het hun zoon (met ds) Lars en Nick met hun jongere zoontje Niels, erg leuk !

Tot morgen maar weer !!

ps: leuk dat jij ook mee leest Pien !! Ik mis jou en Maud en de andere kinderen ook wel hoor.. maar het is hier wel heel erg fijn. Ik zal de dolfijnen een kus geven van jullie.. xxx Anouk

  • 22 Juni 2012 - 12:31

    Rob/Esmiranda/kids:

    Zwemmen met 2 dolfijnen. Dat is helemaal fantastisch. Ik zie op de foto's dat Nick en Anouk al een lekker kleurtje krijgen. Dat steekt straks lekker af bij die witte huidjes van ons :).

    Groetjes,

    Rob, Esmiranda, Yasmine, Merlijn & Sterre Luna

  • 22 Juni 2012 - 13:35

    Lisette:

    Ik vond het al zo jammer dat ik vanochtend geen nieuw verhaal kon lezen ;). Maar gelukkig is ie er toch nog gekomen! Die zwemvijver ziet er zelfs zonder water gaaf uit ;) Jullie hoeven je daar niet te vervelen, zooooo supermooi! Mag ik niet een keer mee... ;) haha
    Tot de volgende blog!! Dikke kus Lisette

  • 22 Juni 2012 - 13:47

    Opa En Oma:

    Nou dikke pech vanmorgen.Moesten wij het alleen met de krant doen.dat is niet zo leuk. Maar goed wij net uit Waalwijk waar ik je smsje kreeg dat het toch nog gelukt was.Dus wij vlug naar huis om te genieten van die mooie foto,s en het vervolg van jullie reisverslag.Nou Nick en Anouk jullie worden veel te bruin hoor.Nog bruiner dan opa.nou nu nog een dikke kus en veel knuffels van opa en omaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 29372

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: