Lazy Sunday.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Lazy Sunday.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Lazy Sunday..

Door: anouktacke2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag kan ik eigenlijk het stuk wat ik gisteren geschreven heb kopieëren. 's Ochtends lekker in de zwemvijver, na de lunch naar het strand, daarna in bad, eten en naar bed.
Heerlijk rustig aan !! Top !! Je zou misschien denken dat het gaat vervelen maar niets is minder waar ! Hier kunnen wij wel aan wennen.. ha ha..

Enige minder leuke is dat ik (Nicolle) vandaag in de zee op een zeeappel ben gaan staan.. Auw !! Nick heeft hem gauw opgedoken, schoongemaakt en een stuk verder de zee in gebracht.
Wel heel leuk is dat de kids vandaag allebei een mooi shirt hebben gekregen van de manager (Mattijs) van Cabana Beach. Anouk koos een mooie roze en Nick een oranje.

Morgen alweer maandag. De tijd vliegt echt voorbij.. Maar dat is thuis ook wel zo. Een week is niets ! Maar we hebben gelukkig nog even hier en we genieten van elk moment !

Juul, Xander en Lars; gefeliciteerd met jullie zwemdiploma !! Top gedaan !!

Lieve Betul; het is heel erg leuk hier. De dolfijnen zijn erg lief en voelen heel lekker zacht.
Ik kan met Nick lekker spelen maar ik mis jullie ook wel een beetje hoor.. Succes met afzwemmen, C.. knap hoor !! Dikke knuffel van Anouk


Lieve Maud; jij mag wel naar veel feestjes zeg !! Wat leuk !! Ik ken de torteltuin niet maar het klinkt wel heel erg leuk ! Hier is het ook heel erg leuk, maar ik mis jullie wel een beetje hoor.. Doe je al onze klasgenootjes de groetjes van mij ? Dikke kus van Anouk

Iedereen bedankt voor de reacties !! En tja opa en oma.. ik ben bang dat jullie deze 2 boefjes straks niet meer terug kennen. Ze zijn flink blond en bruin aan het worden !! ha ha..

Tot morgen maar weer !!

  • 25 Juni 2012 - 05:59

    Marion Hurkmans:

    Hee lieve familie!!

    Ik zie dat jullie genieten!! Blijf dit doen en geniet van het weer!!! Gisteren zijn we hier weer weggespoeld!!
    X Marion

  • 25 Juni 2012 - 06:35

    Opa En Oma:

    Hallo daar wat een weer hebben jullie.ben maar blij want hier was het gister bar en boos.het zou s,middags opklaren. maar we zijn met regen gegaan en terug gekomen.we waren naar Cor en Rinie van de kwj waren 40jaar getrouwd was heel gezellig die 2 hadden een 5 gangen menu gemaakt.Wat erg lekker was.zo nu weten jullie ook weer wat nieuws van hier.Nu nog de krant lezen en hopen dat het droog blijft.groetjes knuffels en veel kusjes tot morgen

  • 25 Juni 2012 - 07:21

    Groep 3b Bs Besoyen:

    Goedemorgen allemaal!
    Hier zijn wij weer, nog 1 week school en dan hebben wij ook vakantie.
    We hebben net alle foto"s gezien en wij krijgen nu ook wel zin in de zon.
    Vooral die foto met die witte zwembroeken... vonden wij heel leuk.
    We wensen jou heel veel succes met de dolfijnen! Doe je best Anouk.
    Heel veel lieve groeten van ons allemaal xxxxxxxx Groep 3b

  • 25 Juni 2012 - 08:16

    Bibi:

    ohhhhh wat heerlijk daar!! wij willen ook zon zee maar vooral jullie!! haha fijn om te zien dat jullie genieten veel plezier dikke xxxx van ons

  • 25 Juni 2012 - 16:35

    Fleur Schapendonk:

    vind jij het leuk bij de dolfijnen?
    ik vond die foto,s heel leuk.
    heb je het daar naar je zin?
    is het daar leker warm?
    xxxxxxxxxxxxxxxx FLEUR

  • 25 Juni 2012 - 17:21

    Familie Smeulders:

    hoi allemaal
    ik zie dat jullie erorm genieten.want je weet het is zo voorbij.en anouk je bent een bofkont met twee dolfijnen zwemmen.en goed je best doen he meid.en ik hoor het wel jullie worden ook heel erg goed verwent daar.bij de cabanna.willen jullie linda de groetjes doen en een dikke kus van ons raymano.en ik zag dat jullie anja ook hebben is ook een grandioose meid hoor.heel erg lief.ik wens jullie nog een fijne vakantie toe.en geniet er nog van.groetjes berry rosita en raymano

  • 25 Juni 2012 - 20:20

    Sjoerd Kelder:

    Hoi Anouk, wat een mooie foto's. Morgen gaan we naar de musical kijken en ik ben benieuwd hoe Puck het gaat doen. Ze is heel zenuwachtig hoor. We moeten nog 3,5 dag naar school en dan hebben we net als jij vakantie. Regent het wel eens bij jullie?

    groetjes, Sjoerd

  • 25 Juni 2012 - 20:29

    Hallo Nicole:

    Ik heb nu post ontvangen over jullie reis. Ik ga nu de verslagen lezen.
    Onze computer is niet helemaal in orde. Vandaar zo laat een reactie.
    Van Marij heb ik ook al gehoord , dat juliie nog een vakantie erbij hebben geboekt en dat jullie het goed naar jullie zin hebben.
    Ik heb al een videofilm gezien en eenleuke foto van Anouk. Geweldig toch die therapie.
    Binnenkort horen jullie nof van me.
    Groetjes allemaal van Leontien Broeders.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hallo allemaal, ik ben Anouk en dit is mijn broertje Nick. Ik ben 8 jaar en heb het syndroom van Down. Daarom vertrek ik, samen met Nick en mijn papa en mama, 16 juni naar Curacao waar ik dolfijntherapie ga volgen bij het CDTC. Dit is mogelijk gemaakt door stichting Tess ! Wij willen alle wachtlijst ouders en vrijwilligers bedanken voor hun inzet ! Vanaf 18 juni begint de therapie. Wij hebben er allemaal reuze veel zin in ! Wij vinden het leuk als jullie ons volgen, en helemaal als jullie ook nog een berichtje achter laten ! Groetjes, ook namens Nick en papa en mama, Anouk.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 29375

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 15 Juli 2012

Anouk terug naar de dolfijnen

Landen bezocht: